- Терміни, які використовуються в правилах
- Функціонування правил
- Права та обов'язки пасажирів і перевізника при здійсненні перевезень
- Придбання та здача квитка, зміна зареєстрованих в ньому даних
- Відмова від поїздки
- Компенсація за невикористаний квиток
- Порядок розгляду претензій
- Спеціальні умови
1. Терміни, які використовуються в правилах
1.1. Час відправлення – час відправлення автобуса, вказаний у квитку, котрий може змінитися з незалежних від перевізника причин.
1.2. Запізнення - це відхилення від графіка руху на 10% від планованого часу поїздки, але більше однієї години.
1.3. Знижка - зниження ціни, з якої можуть скористатися певні категорії пасажирів, котрі надаються на підставі різних акцій і в особливих ситуаціях.
1.4. Багаж - речі пасажирів, передбачені для особистого використання, упаковані в сумки або валізи, котрі переміщуються тим же рейсом у багажному відділенні автобуса.
1.5. Квиток - договір між пасажиром і перевізником, який дає пасажиру право на автобусну поїздку у відповідності з даними, вказаними у квитку (ім'я, прізвище пасажира; маршрут поїздки; дата і час).
1.6. Ціна квитка - вартість перевезення пасажира до зазначеного в квитку місця.
1.7. Поїздка - рух по маршруту в одному напрямку від початкового до кінцевого пункту.
1.8. Перевізник Gdamaler - перевізник, який у своїй діяльності використовує торговельну марку «Gdamaler».
1.9. Відхилення від графіка руху - див. Запізнення.
1.10. Розклад - графік руху, час, місце і послідовність зупинок на маршруті, а також дні і час здійснення перевезення.
1.11. Маршрут - шлях автобуса між визначеними пунктами.
1.12. Перевізник - організація, підприємець, котрий взяв на себе обов’язок перевезення на замовлення, договором з пасажиром або на іншій правовій підставі.
1.13. Пасажир - фізична особа, яка використовує автотранспортний засіб для поїздки та перевезення багажу, а також з інших пропонованих перевізником послуг відповідно до договору (квиток) або на іншій правовій підставі.
1.14. Час прибуття - орієнтовний час прибуття автобуса в конкретне місто, враховуючи дорожні обставини. Час прибуття може змінитися з незалежних від перевізника причин.
1.15. Система лояльності - накопичувальна програма, що дозволяє отримати безкоштовну поїздку автобусом (докладніше див. розділ "Система лояльності").
1.16. Дійсні проїзні документи - документи, що дозволяють перетинати внутрішні і зовнішні кордони країни, термін придатності яких не закінчився або не закінчиться під час запланованої поїздки. Детальніше див п.3.2.2.
1.17. Поїздка з відкритою датою - оплачене право Пасажира здійснити поїздку за вказаною в квитку маршрутом у зручний час за умови, що у вибраний день є даний маршрут і вільне місце в салоні автобуса.
1.18. Ручна поклажа - невеликі речі особистого користування, що не перевищують розміри 45 см х 35 см х 20 см і вагу 5 кг (верхній одяг, жіноча сумка, пляшка води, парасолька, ноутбук і т.д.). Ручна поклажа розташовується під ногами або на багажній полиці. За збереження ручної поклажі під час рейсу, в тому числі зупинок і кордонів, відповідає сам Пасажир.
2. Функціонування правил
2.1. Правила визначають права, обов'язки та відповідальність пасажира і перевізника, стосуються проїзду в автобусах Gdamaler.
2.2. Якщо правила перевезення пасажирів змінились після того, як був закуплений квиток, в силі залишаються правила, що діяли на момент придбаний квитка.
2.3. Правила, вказані на обкладинці квитка, мають лише інформаційний характер. При виникненні спірних ситуацій з питань застосування цих правил між Пасажиром і Перевізником, слід дотримуватися повного тексту правил.
2.4. У випадку, якщо який-небудь пункт цих Правил суперечить чинному законодавству та правовим актам, тоді щодо даного пункту діють правила, передбачені в нормативних актах, однак інші пункти правил залишаються дійсними. Дані правила створені згідно із законодавством України.
3. Права та обов'язки пасажирів і перевізника при здійсненні перевезень
3.1. Пасажир зобов'язаний зберігати квиток до закінчення поїздки і пред'являти його на вимогу служби контролю.
3.2. Пасажир повинен з'явитися на місце відправлення автобуса, зазначене в квитку не пізніше, ніж за 20 хвилин до зазначеного у квитку часу відправлення автобуса.
3.2.1. На посадці пасажир зобов'язаний пред'явити дійсні проїзні документи:паспорт, діючу візу для перетину кордону; або інший документ, що дає право на перетин кордону. Пасажир є проінформований, що при відмові пред'явити вище перераховані документи або при відсутності будь-якого з документів, перевізник має право в односторонньому порядку розірвати договір з пасажиром. Перевізник має право також відмовити в поїздці, якщо у екіпажа автобуса є підозри, що проїзні документи можуть викликати у пасажира проблеми з прикордонними службами та затримку під час проходження кордонів. (Докладніше про дійсні проїзні документи див. п. 3.2.2).
3.2.2. Дійсні проїзні документи - документи, що дозволяють перетинати внутрішні і зовнішні кордони країни, термін придатності яких не закінчився або не закінчиться під час запланованої поїздки. Документами є:
-
Паспорт або ID карта громадянина країни ЄС для в'їзду і / або проїзду по території країн ЄС, країн Шенгену або інших країн, якщо внутрішнє законодавство країни не передбачає наявність у пасажира інших проїзних документів.
-
Паспорт та віза, вклеєна в даний паспорт - для в'їзду і / або проїзду по території країни, на яку поширюється встановлений законодавством країни візовий режим.
-
Дитячий паспорт, проїзний документ дитини та віза, вклеєна в даний паспорт, - для в'їзду і / або проїзду, перебування на території країни, на яку поширюється візовий режим, установлений законодавством країни.
-
В випадку проїзду дитини існує інколи потреба додаткових проїзних документів, наприклад свідоцтва про народження, нотаріально завіреної довіреності від батьків, свідоцтва про розлучення, рішення суду і т.д. Перелік даних документів залежить від законодавства країни, з якої або в яку в'їжджає дитина.
-
Дипломатичний паспорт, службовий паспорт і віза, у разі, якщо це передбачено законодавством країни в'їзду або транзитних країн.
3.3. Час прибуття та час відправлення для усіх зупинок, які не є кінцевими пунктами, можна уточнити в диспетчера Gdamaler.
3.4. Автобус робить зупинки за маршрутом згідно з розкладом, враховуючи обставини непереборної сили (див. П.7.8.1). Тривалість зупинок оголошується водієм. Після закінчення цього часу автобус їде, Пасажир, що спізнився, продовжує маршрут самостійно без компенсації за проїзд.
3.5. Безкоштовно дозволяється перевозити одну одиницю багажу, вага якої не має перевищувати 30 кг.,та ручну поклажу, вагою до 5 кг, яка повинна знаходитися в салоні автобуса у пасажира.Детальна інформація вказана в Правилах перевезення багажу.
3.6.1. Додатковий багаж приймається до перевезення тільки при наявності вільного місця у багажному відділенні автобуса і за окрему плату. Вільне місце в багажному відділенні визначає водій на посадці, беручи до уваги загальну кількість пасажирів в автобусі, розподіл по містах та інші фактори.
3.6.2. Перевізник має право відмовити пасажиру в перевезенні додаткового багажу. Якщо в цьому випадку пасажир приймає рішення відмовитися від поїздки, водій робить відмітку на квитку, і пасажир з таким квитком має право, доплативши 10% від вартості квитка, перенести дату поїздки. Дана послуга можлива тільки при умові узгодження даного факту з диспетчером Gdamaler. Такі квитки не підлягають поверненню і грошова компенсація відсутня.
3.7.1. Перевізник несе відповідальність тільки за наявність одиниці багажу, який прийняв для перевезення. В випадку, якщо багаж загублено повністю або частково, йому було завдано збитків, Перевізник несе відповідальність тільки за відновну вартість, за вирахуванням амортизації, у розмірі такої суми збитків, яка вказана в документах та / або за допомогою інших правомочних методів доказів.
3.7.2. Перевізник не бере на себе відповідальність за нанесення будь-якої шкоди речам, які не допускаються до перевезення у багажному відділенні автобуса згідно з п. 3.9.1, а також за неправильно упаковані, цінні речі (гроші, документи, електронні та технічні засоби і т.д.).
3.7.3. Перевізник не бере на себе відповідальність за незначне або поверхневе псування багажу, зокрема за зламані колеса і ручки, загублені обв'язувальні ремені і дрібні пошкодження, такі як порізи, подряпини, заломи або плями, які з'явилися в ході звичайної амортизації і використання під час поїздки. За збереження ручної поклажі відповідає сам пасажир.
3.8. Якщо пасажир з’являється на посадку в брудному одязі, в нетверезому стані або іншим чином загрожує чи обмежує безпеку, здоров'я та комфорт інших пасажирів і / або екіпажу, веде себе неадекватно або не має при собі документів, необхідних для перетину кордону, перевізник має право в односторонньому порядку розірвати договір на здійснення перевезення. У такому разі пасажир не допускається до поїздки.
3.9. Під час рейсу пасажирам заборонено:
3.9.1. Перевозити тварин і птахів.
3.9.2. Перевозити речовини і предмети, небезпечні для життя і здоров'я людини, а також речовини і предмети, які можуть завдати шкоди майну інших пасажирів.
3.9.3. Приймати міцні алкогольні напої.
3.9.4. Курити в салоні автобуса.
3.9.5. Своєю поведінкою заважати роботі екіпажу або створювати незручності іншим пасажирам.
3.9.6. Класти ноги на сидіння або загороджувати прохід в автобусі.
3.9.7. Лежати на сидіннях або на підлозі автобуса.
3.9.8. З метою безпеки самого Пасажира, а також, щоб уникнути заподіяння збиткам пасажирам і транспортному засобу забороняється під час руху автобуса пересуватися по салону автобуса та стояти в проходах.
3.10.1 Якщо у пасажира під час поїздки виникають проблеми з державними інстанціями, а також, якщо пасажир порушує правила перевезення, екіпаж автобуса має право висадити даного пасажира з автобуса або діяти відповідно до вказівок державних інстанцій. У таких випадках вартість поїздки не повертається.
3.10.2. Пасажир зобов'язаний відшкодувати Перевізнику збитки, що виникли з причини прибуття Пасажира на кордон країни прямування (країни транзиту) на транспортному засобі перевізника, наступного за маршрутом, без документа (паспорт та / або віза, інший документ), що дає право на в'їзд в країну проходження (країну транзиту).
3.10.3. Пасажир повинен дбайливо поводитися з обладнанням автобуса, не допускати його псування. Пасажир несе матеріальну відповідальність за шкоду, заподіяну транспортному засобу, і зобов'язаний відшкодувати його Перевізнику.
3.11. Особливі правила:
3.11.1. Місця у першому ряду автобуса не можуть займати пасажири молодші 14 років.
3.11.2. Діти до 16 років допускаються до поїздки тільки в супроводі повнолітньої особи.
3.11.3. При придбанні для одного пасажира декількох місць, кожне додаткове місце необхідно оплачувати за повним тарифом, в даному випадку знижка не застосовується.
3.11.4. Для безпеки пасажирів, пасажири з обмеженими можливостями допускаються до поїздки в автобусі тільки в супроводі іншої повнолітньої особи. Супроводжуюча особа не повинна бути з обмеженими можливостями.
3.11.5. При купівлі квитка в автобусі, ціна на квиток може відрізнятися від ціни, пропонованої в інтернеті.
4. Придбання та здача квитка, зміна зареєстрованих в ньому даних
4.1.1. Перевізник несе відповідальність тільки за доставку пасажира в зазначений в квитку пункт. Страхові поліси здоров'я і багажу можна оформити самостійно в страховій компанії.
4.1.2. Під час рейсу перевізник може надавати додаткові послуги, наявність або відсутність яких залежать від напряму і тривалості рейсу: телефон, відео, кондиціонер, Wi-Fi, 220V, і т.п.
4.1.3. Розкладом руху автобусів не передбачено час для оформлення Tax Free.
4.2.1. Всі місця в автобусі однаково комфортні. Перевізник залишає за собою право без попереднього відома змінити місце пасажира з причини зміни автобуса під час поїздки, бажаючи забезпечити безпеку пасажирів та екіпажу, що з метою максимально якісного здійснення перевезення.
4.2.2. У разі, якщо заводом-виробником місце в автобусі обладнано ременями безпеки, Пасажир під час руху автобуса зобов'язаний бути пристебнутим.
4.3. Якщо квиток придбаний зі знижкою, під час поїздки необхідно мати при собі документ, що підтверджує можливість застосування знижки. Якщо на маршруті передбачені знижки для особливих вікових груп (діти, молодь, особи старше 60 років), то знижка застосовується у відповідності з віком на момент першої поїздки (туди). Для студентів підтвердженням квитка зі знижкою є наявність ISIC. У разі відсутності документа, що підтверджує можливість застосування знижки, пасажир має право використовувати поїздку тільки після здійснення доплати до стандартної (без знижки) вартості квитка.
4.4. Загублені квитки відновлюються в агентстві, де вони були придбані, відповідно до правил агентства. Квитки з відкритою датою поїздки відновленню не підлягають. Відновлені квитки неможливо здати і отримати компенсацію за невикористану поїздку.
4.5. Змінювати дату виїзду можна не пізніше, ніж за 24 години до вказаного часу поїздки. Зареєструвати квиток з відкритою датою або змінити дату поїздки можна у представництві Gdamaler.
4.6. Відкрита дата.
4.6.1. Відкрита дата поїздки можлива тільки для квитка за стандартною вартістю, включаючи вікову тарифну категорію. Квиток з відкритою датою дійсний 1,5 року від дати купівлі квитка. Термін придатності квитка з відкритою датою вказано в квитку. Відкрити дату поїздки можливо тільки у представництві Gdamaler.
4.6.2. Закрити дату можна більш, ніж за 24 години до виїзду при наявності вільних місць в автобусі. Пасажири, що мають при собі незареєстровані квитки з відкритою датою поїздки, допускаються на посадку тільки за наявності вільних місць в автобусі. В крайньому випадку, допускається реєстрація квитка з відкритою датою по телефону +38 097 251 55 81, при цьому претензії по можливим помилкам, при реєстрації квитка, не приймаються.
5. Відмова від поїздки
5.1 Відмову від поїздки необхідно оформити не пізніше, ніж за 1,5 години до відправлення автобуса. При несвоєчасній відмові від поїздки, грошова компенсація не виплачується.
5.2.1. Відмову від поїздки можна оформити:
5.2.2. В агентстві, де був придбаний квиток.
5.3. Компенсація за невикористану поїздку виплачується:
5.3.1. В агентстві, де був придбаний квиток, при пред'явленні квитка зі своєчасно оформленою відмовою та документа, що посвідчує особу (паспорт або водійські права).
5.3.2. Компенсацію можна отримати протягом одного місяця від дня оформлення відмови.
5.3.3. Компенсація за квиток, придбаний в Інтернеті, перераховується на банківський рахунок, з якого була проведена оплата за квиток до 15 робочих днів. У разі тривалих державних свят термін повернення компенсації може бути збільшений з незалежних від Перевізника причин.
6. Компенсація за невикористаний квиток
6.1. При здачі квитка раніше, ніж 24 години до відправлення автобуса повертається 80% від вартості поїздки.
6.2. При відмові від поїздки в період часу від 24 годин до 1,5 години до моменту поїздки відправлення автобуса повертається 50% від вартості поїздки.
6.3. При здачі квитка пізніше, ніж 1,5 години до зазначеної поїздки відправлення атобуса, а також після відправлення автобуса гроші за невикористану поїздку не повертаються.
6.4. Якщо відправлення автобуса затримується з вини перевізника, пасажир має право відмовитися від поїздки і, пред'явивши квиток з оформленим відмовою, може отримати компенсацію у розмірі 100% від вартості квитка.
6.5. Якщо рейс скасовано з вини перевізника, повертається 100% вартості квитка.
6.6.У випадку, якщо контактний / мобільний телефон, вказаний пасажиром у квитку, виявився неправильним, і по ньому не було можливості зв'язатися з пасажиром або надіслати смс, компанія-перевізник знімає з себе відповідальність про те, що клієнт не був проінформований про зміни, пов’язані з рейсом. Претензії за такими випадками прийматися не будуть.
7. Порядок розгляду претензій
7.1.1. Претензії про відхилення від графіка руху розглядаються і підлягають компенсації тільки в тих випадках, якщо вони сталися з вини перевізника.
7.1.2. Пасажир несе повну індивідуальну відповідальність за неналежне оформлення документів на право перетину кордонів держав за маршрутом слідування. У разі недопущення пасажира до поїздки або зняття пасажира з автобуса під час контролю вартість поїздки не повертається, і претензії з цього приводу не розглядаються.
7.2.1. Скарги та претензії від пасажирів відносно поїздки (копії квитків та інші документи, що підтверджують поїздку) повинні бути адресовані перевізнику протягом 30 днів після дати поїздки.
7.2.2.Скарги на рейс перевізника можна подати в представництво Gdamaler або на електронну адресу ppgrechaniuk@ukr.net.
7.2.3. Представництво, що приймає претензію і передає її фірмі-перевізнику, не несе відповідальності за дії фірми-перевізника у розгляді заяви і зміст відповіді.
7.2.4. Скарги розглядаються фірмою-перевізником протягом 30 днів з моменту отримання нею всіх підтверджуючих претензію документів. У випадку, якщо претензія та / або підтверджуючі документи Пасажира написані на мові, відмінній від державної мови фірми-перевізника, то термін розгляду заяви може бути збільшений на термін, необхідний для перекладу заяви та / або документів, але не менше 15 робочих днів.
7.2.5. На заяви, пропозиції і персональні питання пасажирів перевізник залишає за собою право давати відповідь в усній формі.
7.3. В випадку, якщо відправлення за маршрутом затримується з вини перевізника, проте пасажир вирішує використовувати поїздку, претензії про затримку відправлення та прибуття не приймаються. Якщо пасажир вирішує не використовувати поїздку, необхідно діяти у відповідності з пунктом 6.4.
7.3. У випадку, якщо відправлення за маршрутом скасовується з вини перевізника, проте пасажир погоджується перенести дату і використовувати поїздку пізніше, то претензії по компенсації виникаючих додаткових витрат не приймаються.
7.4. Вимушені зупинки з технічних причин під час рейсу:
7.4.1. В випадку, якщо рейс перерваний з вини перевізника, і перевізник не може забезпечити пересадку на інший автобус перевізника, пасажиру при відмові від продовження поїздки виплачується компенсація за невиконану відстань відповідно до вартості придбаного квитка, або перевізник компенсує квиток на інший автобус (або поїзд, якщо по даному маршруту не курсує автобус) до місця призначення, зазначеного у квитку перевізника.
7.4.2. Допустима затримка автобуса в дорозі з вини перевізника становить 10% від часу, передбаченого розкладом руху. Якщо затримка в дорозі з вини перевізника перевищує допустиму, перевізник виплачує пасажирові компенсацію за понад допустимий час у дорозі.
7.5. Пасажир зобов'язаний з'ясувати всю необхідну інформацію щодо придбання квитка, у тому числі інформацію про: виконання рейсу, точний маршрут, доступний сервіс в автобусі і т.д. Таку інформацію, в рамках своєї компетентності, усно чи письмово може надати працівник з обслуговування клієнтів Gdamaler.
7.6. Пасажир зобов'язаний перевірити правильність зазначених у квитку даних відразу після отримання квитка. Претензії щодо правильності даних у квитку приймаються тільки в день придбання квитка.
7.7. У разі непередбачених обставин Перевізник має право змінювати / скасовувати рейси, проінформувавши про це пасажирів по номеру телефона, вказаному під час купівлі квитка (для квитків, куплених в інтернеті, по е-майлу і / або телефоном).
7.8. Перевізник не несе відповідальності:
7.8.1. За відхилення від розкладу, несвоєчасну подачу транспортного засобу, котрі виникли внаслідок непередбачених і незалежних обставин (включаючи, але не обмежуючись: погодні умови, затори ("пробки") на дорогах, дії держорганів, проходження кордонів і т.д., а також дії самих пасажирів, що могли вплинути на виконання рейсу) або інших обставин (технічні неполадки автобуса по дорозі до місця від’їзду), яких перевізник, незважаючи на вжиті заходи, не зміг передбачити і запобігти.
7.8.2. За будь-які збитки, які виникли у пасажира через відхилення від графіка руху, за винятком випадків потурання або свідомого злісного невиконання обов'язків фірмою-перевізником.
7.8.3. За будь-які збитки, які виникли у пасажира в результаті злочинної діяльності будь-якої приватної особи (у тому числі інших пасажирів, учасників руху або екіпажу).
7.8.4.За проблеми, котрі виникають у пасажира з державними інстанціями через документи (паспорт, візи, страховка і т.д.) або вміст багажу пасажира.
7.8.5. За речі, залишені або забуті в салоні автобуса. Знайдені в салоні автобуса речі передаються на зберігання в представництво Gdamaler. Якщо серед знайдених речей є продукти, що псуються, вони піддаються негайній утилізації. Якщо власник речей не знаходиться протягом 1 місяця, речі переходять у власність Перевізника. За зберігання знайденої речі (понад 5 днів) при передачі її власнику стягується плата у розмірі 20 EUR.
8. Спеціальні умови
8.1. Дії окремих пунктів даних правил можуть бути тимчасово призупинені без попереднього повідомлення, про що повідомляє відповідний напис на квитку.
8.2. Пасажир з квитком, на якому знаходиться цей запис, не може посилатися на пункт правил, що діють до введення спеціальних умов. Претензії не приймаються до розгляду.
8.3.Купуючи квиток, Клієнт погоджується, що компанія Gdamaler має право використовувати електронну адресу та телефон Клієнта в рекламних цілях, а зокрема, для відправлення Клієнтові комерційної інформації (безкоштовна інформація про знижки та акції) від Gdamaler по електронній пошті або смс.