Часті питання
  • Як скористатись промокодом

    Щоб скористатись промокодом необхідно авторизуватись на сайті ! Переходимо в особистий кабінет => Натискаємо Реєстрація та заповнюємо свої данні!!! ЯКЩО КОРИСТУВАЧ УЖЕ ЗАРЕЄСТРОВАНИЙ, АЛЕ НЕ ЗНАЄТЕ ЧИ НЕ ПАМ'ЯТАЄТЕ ПАРОЛЬ Тоді натискаємо => Вхід => Забули пароль

  • Як купити автобусний квиток?

    Щоб купити автобусний квиток: Вкажіть пункти відправлення та призначення. Виберіть дату подорожі. Натисніть «Знайти». Система підбере відповідні рейси. Визначтесь із рейсом, вкажіть бажану кількість місць і заповніть дані пасажирів.

  • Які дані пасажира потрібно вказати при створенні замовлення?

    При створенні замовлення Вам, буде потрібно ввести такі дані: прізвище та ім'я, електронну адресу(не обов'язково), та актуальний номер мобільного телефону. Якщо в замовленні кілька квитків, необхідно вказати дані кожного пасажира.

  • Як дізнатись місце відправлення автобуса?

    Місце відправлення автобуса можна побачити під час створення замовлення в рядку з назвою рейсу. Також ця інформація у квитку, який ви отримаєте після оплати. В деяких випадках позначення станції відправлення умовне. Наприклад, «Вінниця-1» означає, що автобус відправляється з Центрального автовокзалу м. Вінниця за адресою: Київська, 8. В такому випадку ви можете звернутись до нашої Служби підтримки та отримати детальну інформацію про місце відправлення. За тел. +38(097)251-55-81

  • Як дізнатись, яке в мене місце в автобусі?

    Якщо перевізник надав карту салону по даному рейсу, Ви зможете вибрати місце під час купівлі квитка. У разі відсутності карти салону, система автоматично вибере місця з доступних цієї миті. Якщо вільних місць два або більше, то, як правило, система бронює найближчі один до одного місця по черзі. Дізнатись, яке місце надали вам, ви зможете після оплати: воно буде вказано у квитку в графі «Місце». В деяких випадках місце визначає водій при посадці в автобус.

  • Як мені знайти автобус на станції відправлення?

    Ви можете орієнтуватись на назву, час відправлення, що вказані в вашому квитку, а також на інформацію, що відображається на табло або стендах автовокзалу, або зателефонувати диспетчеру та дізнатись номерний знак свого автобуса.