Часті питання
  • Як купити/повернути квиток та дізнатись інформацію про свій автобус?

    Як купити автобусний квиток? - Щоб купити автобусний квиток: Вкажіть пункти відправлення та призначення. Виберіть дату подорожі. Натисніть «Знайти». Система підбере відповідні рейси. Визначтесь із рейсом, вкажіть бажану кількість місць і заповніть дані пасажирів. Які дані пасажира потрібно вказати при створенні замовлення? - При створенні замовлення Вам, буде потрібно ввести такі дані: прізвище та ім'я, електронну адресу(не обов'язково), та актуальний номер мобільного телефону. Якщо в замовленні кілька квитків, необхідно вказати дані кожного пасажира. Як дізнатись місце відправлення автобуса? - Місце відправлення автобуса можна побачити під час створення замовлення в рядку з назвою рейсу. Також ця інформація у квитку, який ви отримаєте після оплати. В деяких випадках позначення станції відправлення умовне. Наприклад, «Вінниця-1» означає, що автобус відправляється з Центрального автовокзалу м. Вінниця за адресою: Київська, 8. В такому випадку ви можете звернутись до нашої Служби підтримки та отримати детальну інформацію про місце відправлення. За тел. +38(097)251-55-81 Як мені знайти автобус на станції відправлення? - Ви можете орієнтуватись на назву, час відправлення, що вказані в вашому квитку, а також на інформацію, що відображається на табло або стендах автовокзалу, або зателефонувати диспетчеру та дізнатись номерний знак свого автобуса. Як дізнатись, яке в мене місце в автобусі? - Якщо перевізник надав карту салону по даному рейсу, Ви зможете вибрати місце під час купівлі квитка. У разі відсутності карти салону, система автоматично вибере місця з доступних цієї миті. Якщо вільних місць два або більше, то, як правило, система бронює найближчі один до одного місця по черзі. Дізнатись, яке місце надали вам, ви зможете після оплати: воно буде вказано у квитку в графі «Місце». В деяких випадках місце визначає водій при посадці в автобус. Чи можна не друкувати квиток, а показати його в телефоні? - Так, ви можете показати квиток водію в електронному вигляді. Як повернути квиток? - Квиток повертається виключно там, де його було куплено.

  • Як скористатись промокодом?

    - Якщо ви забули багаж у автобусі, потрібно зателефонувати в наш кол-центр для уточнення інформації за даними номерами телефонів: +38(097)251-55-81 +38(096)368-71-96 +38(063)896-88-22 +38(068)931-50-66

  • Якщо у мене є зауваження (скарга), куди звернутися?

    Усі зауваження пишіть на офіційну електронну пошту. gdamalerbus@gmail.com

  • Чому муне не попередили про скасування чи затримку рейсу?

    Ми завжди інформуємо своїх пасажирів про зміни на рейсі в телефонному режимі, повідомленням на електронну пошту або SMS- повідомленням. Тому, дуже важливо вказувати вірний номер телефону та електронну пошту (якщо є)!

  • Чи обов'язково потрібно зареєструватися на сайті?

    Реєстрація на сайті - для вашої зручності. Зареєструвавшись, Ви можете дивитись історію покупок квитків і зробити повернення квитка самостійно без нашої допомоги.

  • Чи можна передати посилку Вашим автобусом?

    - З приводу посилок потрібно домовлятися безпосередньо з водієм перед відправленням автобуса. Водій має право оглянути вашу посилку, він несе відповідальність за неї. Просимо Вас, обов'язково, брати контактний номер телефону водія, відповідальний за вашу посилку ВОДІЙ, а не компанія.

  • Чи можна брати тварин з собою?

    - Тварин не перевозимо.

  • Що потрібно для посадки?

    - Для посадки в автобус пасажир зобов'язаний мати при собі всі необхідні документи для перетину кордон.

  • Що робити я забув (-ла) багаж у автобусі?

    - Якщо ви забули багаж у автобусі, потрібно зателефонувати в наш кол-центр для уточнення інформації за даними номерами телефонів: +38(097)251-55-81 +38(096)368-71-96 +38(063)896-88-22 +38(068)931-50-66

  • Скільки багажу входить у вартість квитка?

    - У вартість квитка входить одне місце багажу до 30 кг (40*40*80) і ручна поклажа до 5 кг.