Як купити автобусний квиток?
- Щоб купити автобусний квиток: Вкажіть пункти відправлення та призначення. Виберіть дату подорожі. Натисніть «Знайти». Система підбере відповідні рейси. Визначтесь із рейсом, вкажіть бажану кількість місць і заповніть дані пасажирів.
Які дані пасажира потрібно вказати при створенні замовлення?
- При створенні замовлення Вам, буде потрібно ввести такі дані: прізвище та ім'я, електронну адресу(не обов'язково), та актуальний номер мобільного телефону. Якщо в замовленні кілька квитків, необхідно вказати дані кожного пасажира.
Як дізнатись місце відправлення автобуса?
- Місце відправлення автобуса можна побачити під час створення замовлення в рядку з назвою рейсу. Також ця інформація у квитку, який ви отримаєте після оплати. В деяких випадках позначення станції відправлення умовне. Наприклад, «Вінниця-1» означає, що автобус відправляється з Центрального автовокзалу м. Вінниця за адресою: Київська, 8. В такому випадку ви можете звернутись до нашої Служби підтримки та отримати детальну інформацію про місце відправлення. За тел. +38(097)251-55-81
Як мені знайти автобус на станції відправлення?
- Ви можете орієнтуватись на назву, час відправлення, що вказані в вашому квитку, а також на інформацію, що відображається на табло або стендах автовокзалу, або зателефонувати диспетчеру та дізнатись номерний знак свого автобуса.
Як дізнатись, яке в мене місце в автобусі?
- Якщо перевізник надав карту салону по даному рейсу, Ви зможете вибрати місце під час купівлі квитка. У разі відсутності карти салону, система автоматично вибере місця з доступних цієї миті. Якщо вільних місць два або більше, то, як правило, система бронює найближчі один до одного місця по черзі. Дізнатись, яке місце надали вам, ви зможете після оплати: воно буде вказано у квитку в графі «Місце». В деяких випадках місце визначає водій при посадці в автобус.
Чи можна не друкувати квиток, а показати його в телефоні?
- Так, ви можете показати квиток водію в електронному вигляді.
Як повернути квиток?
- Квиток повертається виключно там, де його було куплено.
- Якщо ви забули багаж у автобусі, потрібно зателефонувати в наш кол-центр для уточнення інформації за даними номерами телефонів:
+38(097)251-55-81
+38(096)368-71-96
+38(063)896-88-22
+38(068)931-50-66
Ми завжди інформуємо своїх пасажирів про зміни на рейсі в телефонному режимі, повідомленням на електронну пошту або SMS- повідомленням.
Тому, дуже важливо вказувати вірний номер телефону та електронну пошту (якщо є)!
Реєстрація на сайті - для вашої зручності.
Зареєструвавшись, Ви можете дивитись історію покупок квитків і зробити повернення квитка самостійно без нашої допомоги.
- З приводу посилок потрібно домовлятися безпосередньо з водієм перед відправленням автобуса.
Водій має право оглянути вашу посилку, він несе відповідальність за неї.
Просимо Вас, обов'язково, брати контактний номер телефону водія, відповідальний за вашу посилку ВОДІЙ, а не компанія.
- Якщо ви забули багаж у автобусі, потрібно зателефонувати в наш кол-центр для уточнення інформації за даними номерами телефонів:
+38(097)251-55-81
+38(096)368-71-96
+38(063)896-88-22
+38(068)931-50-66